Hvis du har en nystartet webbutik, er det svært at overskue alle de ting, man skal sætte sig ind i som shopejer. Hvis du blot går på posthuset eller pakkeshoppen for at sende dine pakker, kommer du til at betale i omegnen af 100 kr. for at sende en pakke. Det er jo en kæmpe post i en nystartet virksomheds regnskab! Du kan jo prøve at kontakte Post Danmark og høre, om de vil indgå en erhvervsaftale med dig – dette kræver som udgangspunkt, at du sender over 300 pakker om året – og som nystartet aner man jo ikke, hvor meget man kommer til at sælge. Hvis du kan få en fornuftig aftale med Post Danmark, er det fint. Men hvis de ikke er villige til at give dig en rigtig god rabat (og jeg mener en rigtig god rabat), så drop en erhvervsaftale og kig i stedet på https://shipmondo.com/dk. Det samme gælder også, hvis du gerne vil sende dine varer med GLS, DAO eller Bring
Hos Shipmondo kan du købe labels, efterhånden som du har brug for dem – og du får dem ovenikøbet til en væsentlig reduceret pris. Se prislisten her: https://shipmondo.com/dk/priser/
Hvis du har brug for hjælp til opsætning, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.