Få hjælp til at starte en webshop med PrestaShop

Her er et lille udsnit af opgaver, som jeg kan hjælpe med. kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål.

  • Installation af PrestaShop og generel opsætning ud fra dine ønsker
  • Hjælp til fejlsøgning i eksisterende installation
  • Opgradering af shop til nyeste stabile version (bemærk, det er ikke altid nyeste version, der er mest fejlfri)
  • Tilpasning af theme i css f.eks. farvetema, skrifttyper og knapper eller flytning af elementer og tilføjelse af nye elementer.
  • Opsætning af fragt som med en eller flere forsendelsesmetoder til både indland og udland.
  • Hjælp til køb af webhotel, domæne, e-mailadresser samt hjælp til generel DNS-opsætning.
  • Installation og konfiguration af diverse moduler
  • Hjælp til ansøgning hos Nets eller Clearhaus om indløsningsaftale
  • Betalingsgateway: Quickpay, Epay, PayPal
  • Google Analytics, f.eks. af Adwords, gennemførte køb, remarketing, Google Merchant sporing – disse kræver forskellige opsætninger i shoppen
  • Integration med regnskabssystemer med automatisk overførsel af varer, kunder og ordrer til øknomisystemet, f.eks. e-conomic og Billys Billing
  • Korrekturlæsning af tekster
  • Oversættelse dansk/engelsk og engelsk/dansk
  • Multistore – Flere shops i samme installation, enten til brug for privatsalg/B2B eller evt. mange shops med samme varer på flere forskellige domæner, eller mange shops med forskellige varer, men samme moduler – der er utallige muligheder for opsætning
  • Etablering af testshop – baseret på en kopi af liveshoppen, hvor du løbende kan teste rettelser og nye moduler, uden indflydelse for din liveshop
  • Hjælp til optimering af eksisterende PrestaShop f.eks. en usablity analyse med forbedringsforslag.
  • MailChimp til brug for nyhedsbreve, hvor tilmelding integreres i din shop og tilmeldinger sker automatisk (API) – styling af tilmeldingsformular til din shop
  • Rådgivning om dét at drive webshop og ikke mindst, hvad PrestaShop kan/ikke kan
  • Generel SEO (søgemaskineoptimering – do’s and don’ts)
  • Kursus via Teamviewer, hvor vi f.eks. gennemgår forskellige moduler, opsætninger eller de problemstillinger, du støder på.
  • Løbende support