Her er et lille udsnit af opgaver, som jeg kan hjælpe med. kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål.

  • Installation af PrestaShop og generel opsætning ud fra dine ønsker
  • Hjælp til fejlsøgning i eksisterende installation
  • Opgradering af shop til nyeste stabile version (bemærk, det er ikke altid nyeste version, der er mest fejlfri)
  • Tilpasning af theme.
  • Opsætning af fragt som med en eller flere forsendelsesmetoder til både indland og udland.
  • Hjælp til køb af webhotel, domæne, e-mailadresser samt hjælp til generel DNS-opsætning.
  • Installation og konfiguration af diverse moduler
  • Hjælp til ansøgning hos Nets eller Clearhaus om indløsningsaftale
  • Betalingsgateway: Quickpay, Epay, PayPal
  • Google Analytics, f.eks. af Adwords, gennemførte køb, remarketing, Google Merchant sporing – disse kræver forskellige opsætninger i shoppen
  • Integration med regnskabssystemer med automatisk overførsel af varer, kunder og ordrer til øknomisystemet, f.eks. e-conomic og Billys Billing
  • Korrekturlæsning af tekster
  • Oversættelse dansk/engelsk og engelsk/dansk
  • Multistore – Flere shops i samme installation, enten til brug for privatsalg/B2B eller evt. mange shops med samme varer på flere forskellige domæner, eller mange shops med forskellige varer, men samme moduler – der er utallige muligheder for opsætning
  • Etablering af testshop – baseret på en kopi af liveshoppen, hvor du løbende kan teste rettelser og nye moduler, uden indflydelse for din liveshop
  • Hjælp til optimering af eksisterende PrestaShop f.eks. en usablity analyse med forbedringsforslag.
  • MailChimp til brug for nyhedsbreve, hvor tilmelding integreres i din shop og tilmeldinger sker automatisk (API) – styling af tilmeldingsformular til din shop
  • Rådgivning om dét at drive webshop og ikke mindst, hvad PrestaShop kan/ikke kan
  • Generel SEO (søgemaskineoptimering – do’s and don’ts)
  • Migrering af gammel shop til ny version, hvor data om kunder, varer, ordrer m.m. migreres til en ny shop. Dette er ofte den bedste løsning, hvis du har en gammel shop, hvor det kan være umuligt at opgradere
  • Kursus via Teamviewer, hvor vi f.eks. gennemgår forskellige moduler, opsætninger eller de problemstillinger, du støder på.
  • Løbende support